Partnerközpontú lett a Munkaügyi Központ

Az ország három legjobbja között van az orosházi munkaügyi kirendeltség, amiért ismét elismerő díjat is kapott az itteni kollektíva.

Továbbra is jogosult a Partnerközpontú Minőségdíjas Kirendeltség cím- és logóhasználatára az orosházi munkaügyi kirendeltség, miután ismét elnyerte a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat (NFSZ) Minőségügyi Tanácsának elismerését – tudtuk meg Jankovné Héjas Katalin kirendeltség-vezetőtől. Az országban összesen három olyan szervezet van, amely a 2006-ban kapott minősítést meg tudta védeni.

Jankovné Héjjas Katalin vette át a minőségdíjat (Fotó: munkaügyi kirendeltség)
Jankovné Héjjas Katalin vette át a minőségdíjat (Fotó: munkaügyi kirendeltség)

Az orosházi, az ózdi és a barcsi kirendeltség képviselői augusztus 29-én oklevelet és minőségdíjas bélyegzőt vettek át Komáromi Róberttől, a Nemzeti Munkaügyi Hivatal (NMH) főigazgatójától.

A minősítés alapja a partnerektől rendszeresen befutó elégedettség-mérési adatok. Az ügyfelek, munkáltatók, dolgozók rendszeresen dokumentált véleménye alapján alakítják munkájukat úgy, hogy mindenki megelégedésére szolgáljon.

– A mérések olyan szempontokra is kitérnek többek között, mint a rendszeres tájékoztatás, amelyben a helyi média is fontos partnerük – mesél a részletekről Jankovné Héjas Katalin kirendeltség-vezető.

– De figyelnek arra is, hogy az ügyfelek számára minél rövidebb legyen a várakozási idő, vagy a munkaerőpiaci prognózis felállításával minél több álláslehetőséget felkutassunk.

Orosházán júniusban zajlott a helyszíni ellenőrzés, amely alapján megállapították: a kirendeltségvezető és a munkatársai teljes mértékben elkötelezettek a partnerközpontú minőségirányítás iránt.

– Esetünkben pozitívumként emelték ki, hogy a minőségfejlesztő kör előzetesen teszteli az ötleteket bevezetés előtt. Az elvégzett munka jól dokumentált, nyomon követhető, beazonosítható – meséli Seres Péter minőségügyi referens.

Mint az átadón elhangzott, a Nemzeti Munkaügyi Hivatal vezetése elkötelezett a minőségirányítási rendszer működtetése iránt. Fontosnak tartja, hogy valamennyi dolgozója egyre hatékonyabban, a külső-belső partnerek egyre nagyobb megelégedésére tudja végezni munkáját.

Forrás: OrosCafé

Skip to content
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux